I. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO VIEIRA CAFE
- Sklep internetowy Vieira Cafe prowadzony jest przez firmę VIEIRA CAFÉ André Vieira Barboza, ul. Wieczornych Mgieł 21, 83-050 Bąkowo, posiadającą numer NIP 6040214868, numer REGON 384474418
- Kontakt ze sklepem internetowym Vieira Cafe jest możliwy:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontakt@vieiracafe.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu +48 606 267 578
- Kontakt telefoniczny dostępny jest w godzinach 10:00-16:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
II. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 ze zmianami), zobligowani jesteśmy poinformować, że Administratorem Państwa danych osobowych jest firmaVIEIRA CAFÉ André Vieira Barboza, ul. Wieczornych Mgieł 21, 83-050 Bąkowo.
- Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać w celu:
- złożenia i realizacji zamówienia na nasze wyroby na podstawie umowy sprzedaży;
- wystawienia faktur VAT oraz prowadzenia ewidencji VAT;
- realizacji zamówionych usług doradczych i szkoleniowych w ramach wyrażonych zgód.
- Tylko w przypadku, jeżeli wyrażą Państwo odrębną dobrowolną zgodę, będziemy:
- przetwarzać Państwa dane osobowe w celach marketingowych;
- przekazywać Państwa dane osobowe partnerom biznesowym VIEIRA CAFÉ André Vieira Barboza, w celu realizacji przez nich własnych działań marketingowych.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży. Podanie danych osobowych w zakresie umożliwiających nam wystawienie faktury VAT oraz prowadzenia ewidencji VAT jest wymogiem ustawowym i wynika z art. 106e oraz art. 125 ustawy o podatku od towarów i usług.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom współpracującym z VIEIRA CAFÉ André Vieira Barboza. w zakresie i celu, w jakim korzystamy ze wsparcia tych podmiotów w obszarze obsługi IT, prowadzenia wysyłki newslettera, wysyłek zamówionych towarów, a w przypadkach, gdy prawo tego wymaga, również organom władzy państwowej.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez nas:
- przez okres realizacji umowy, a po tym okresie do czasu przedawnienia się roszczeń z tej umowy;
- w celach marketingowych, do momentu zgłoszenia przez Państwa sprzeciwu albo do momentu wycofania przez Państwa zgody na przetwarzanie danych, a po tym momencie przez okres, w którym może pojawić się potrzeba udowodnienia przed organami władzy państwowej, że nasze działania marketingowe wobec Państwa były zgodne z prawem.
- Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich skorygowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- wniesienia sprzeciwu z związku z przetwarzaniem danych osobowych na potrzeby marketingowe.
- Mogą Państwo skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem pocztowym firmy VIEIRA CAFÉ André Vieira Barboza lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@vieiracafe.pl
- W każdej chwili mogą Państwo wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie w jakim jej Państwo udzielili. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody można dokonać za pomocą przesłanego pisemnego i podpisanego czytelnie wniosku na adres: VIEIRA CAFÉ André Vieira Barboza Ul. Wieczornych Mgieł 21 83-050 Bąkowo lub e-mail na adres firmowy: kontakt@vieiracafe.pl
III. ZAKUPY I PŁATNOŚCI
- Vieira Cafe zobowiązuje się dostarczyć klientowi zamówione produkty bez wad.
- Ceny produktów w sklepie internetowym Vieira Cafe są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto, ceny nie zawierają kosztów wysyłki produktów do klienta.
- Jako formę płatności akceptujemy przelew zwykły, płatność za pośrednictwem TPay (płatności elektroniczne) oraz pobranie (przesyłka kurierska).
- Regulamin formy płatności Przelewy24 zawarty jest w części “PŁATNOŚCI Przelewy24 ” (patrz poniżej).
- Termin zapłaty w przypadku płatności przelewem wynosi 7 dni od dnia złożenia zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.
- Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Vieira Cafe.
- Całkowita kwota do zapłaty obejmująca cenę zamówionych produktów, oraz koszty transportu wskazana jest w zamówieniu, które zostanie wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez klienta.
IV. PŁATNOŚCI PRZELEWY24
- Forma płatności Przelewy24 umożliwia dokonywanie płatności za pośrednictwem serwisu płatniczego Przelewy24, należącego i obsługiwanego przez firmę PayPro Spółką Akcyjną ul. Kanclerskiej 15, 60-327 NIP: 7792369887, REGON: 301345068. przelewy24.pl udostępnia miedzy innymi następujące formy płatności: e-przelewy, kartą płatniczą, e-transfery, przekazy i przelewy bankowe.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayPro Spółką Akcyjną
- Vieira Cafe nie pobiera opłat od klientów za korzystanie z systemów płatności dostępnych za pośrednictwem serwisu płatniczego przelewy24.pl, którego właścicielem jest PayPro Spółką Akcyjną
- Warunki realizacji płatności określa regulamin świadczenia usługi przez PayPro Spółką Akcyjną
- Vieira Cafe nie ponoszą odpowiedzialności za bezpieczeństwo i przebieg transakcji realizowanych przez PayPro Spółką Akcyjną oraz za sposób przetwarzania danych osobowych przez PayPro Spółką Akcyjną
- Reklamacje dotyczące przebiegu płatności realizowanych przez Przelewy24 zgłoszone do Vieira Cafe będą przekazywane do rozpatrzenia przez Przelewy24 na warunkach i w terminie określonym w regulaminie Przelewy24. Klient składając reklamację dotyczącą płatności za pośrednictwem Przelewy24 powinien podać numer, datę i kwotę transakcji realizowanej przez TPay.
V. WYSYŁKA
- Do każdej przesyłki załączamy paragon fiskalny lub na żądanie fakturę VAT.
- Faktura VAT zostanie wystawiona wyłącznie po podaniu poprawnych danych nabywcy wraz z numerem NIP.
- Informację o wysyłce przekażemy klientowi drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany podczas rejestracji lub wskazany w zamówieniu.
- Wysyłkę prowadzimy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
- Odbioru osobistego zamówionych produktów można dokonać w Pousada Kumaki, ul. Wieczornych Mgieł 21, 83-050 Bąkowo.
- Z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej zamówione produkty wysyłamy w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy) do 48 godzin od zaksięgowania prawidłowej kwoty (koszt produktów + koszt wysyłki) na naszym rachunku bankowym.
- Wysyłki prowadzone są każdego dnia o stałych godzinach tj.: 10:00 dla wysyłki kurierem DHL. W przypadku zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowych Vieira Cafe w godzinach późniejszych niż wskazane powyżej zamówione produkty zostaną wysłane w następnym dniu roboczym.
- Całkowity czas oczekiwania na zamówienie jest sumą czasu wysyłki (czas od rozpoczęcia realizacji, przez kompletację, pakowanie i wysyłkę zamówienia – zwykle do 48h) oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki.
VI. KOSZTY WYSYŁKI
- Koszty wysyłki produktów ponoszone są przez klienta.
- Koszt wysyłki liczony jest na podstawie zsumowanych wag brutto zakupionych towarów oraz dodaniu wagi opakowania (folia bąbelkowa, wypełniacz, karton, folia stretch). Tabela zawierająca koszt wysyłki stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
- Maksymalna waga jednej paczki to: 30kg dla kuriera DHL. W przypadku gdy waga paczki przekroczy wagę maksymalną jednej paczki pozostałe produkty zostaną zapakowane do kolejnej paczki. Koszt każdej kolejnej paczki ponosi klient i zostanie on ustalony zgodnie z załącznikiem nr 1 do regulaminu.
- Jeżeli podczas składania zamówienia klient nie wskazał, iż produkty mają być odebrane osobiście lub wysłane przesyłką kurierską pobraniową należy niezwłocznie poinformować Vieira Cafe o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@vieiracafe.pl z jednoczesnym wskazaniem numeru zamówienia.
- W przypadku gdy adres wysyłki jest inny niż adres wskazany podczas rejestracji lub podczas składania zamówienia należy niezwłocznie poinformować Vieira Cafe o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@vieiracafe.pl z jednoczesnym wskazaniem numeru zamówienia.
VII. REKLAMACJE
- Reklamacje należy kierować na adres poczty elektronicznej kontakt@vieiracafe.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
- Imię i nazwisko klienta,
- Adres poczty elektronicznej klienta,
- Numer zamówienia,
- Wskazanie i opisanie przyczyn reklamacji.
- Prawidłowo sporządzona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 10 dni od dnia jej złożenia.
- Vieira Cafe mają prawo zwrócić się do klienta z prośbą o udzielenie dodatkowych informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana klientowi na adres poczty elektronicznej przez niego wskazany.
VIII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej z Vieira Cafe w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić (kawa, czekolada).
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować VIEIRA CAFÉ André Vieira Barboza, z siedzibą Ul. Wieczornych Mgieł 21 83-050 Bąkowo, numer telefonu +48 606 267 578, adres poczty elektronicznej kontakt@vieiracafe.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną.
- Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy klientowi wszystkie otrzymane płatności związane z tą umową, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani przez klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy zawartej z Vieira Cafe.
- Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Vieira Cafe ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Odesłanie lub przekazanie rzeczy powinno nastąpić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient poinformował Vieira Cafe o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w odniesieniu do umów:
- świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- zawartej w drodze aukcji publicznej.
IX. INNE
- Produkty znajdujące się w ofercie sklepu internetowego Vieira Cafe nie są objęte gwarancją producenta.
- Wystawimy faktury VAT również na koszty wysyłki.
- Koszt wysyłki zgodnie z obowiązującym prawem, zawiera podatek VAT.
- W przypadku nieotrzymania przesyłki przez klienta wciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia (może świadczyć to o zaginięciu paczki przez przewoźnika) prosimy o niezwłoczny kontakt.
- Obszarem działania sklepu Internetowego Vieira Cafe objęta jest cała Polska, nie realizujemy zamówień zagranicznych.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich.